Werken bij Poelmann van den Broek

Onze klanten zijn ondernemers. Om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen assisteer jij onze advocaten bij uitdagende zaken. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waarin je goed bent en wat je leuk vindt om te doen. Je draait mee in een stimulerende en dynamische werkomgeving, waar het elke dag anders is. De informele en open sfeer tussen alle medewerkers is kenmerkend voor ons kantoor. Bij ons gaan werk en plezier hand in hand en we zijn ons er continu bewust van voor wie we dit doen: onze klanten.

Team Commerciële contracten, intellectuele eigendom & IT

Je maakt onderdeel uit van een ambitieus team waar 5 advocaten werkzaam zijn. De advocaten binnen dit team zijn gespecialiseerd in commerciële contracten, intellectuele eigendom en IT. Wij adviseren grote en middelgrote ondernemingen die zowel nationaal als internationaal actief zijn. De praktijk is zeer divers en bestaat voornamelijk uit het adviseren over en het opstellen van diverse soorten commerciële contracten en algemene voorwaarden, waaronder specifiek IT-contracten, het begeleiden en voeren van onderhandelingen en het verlenen van bijstand in gerechtelijke procedures op dit gebied. Ook rechten van intellectuele eigendom spelen hierbij een belangrijke rol. Zo adviseren wij regelmatig over de bescherming van bijvoorbeeld merken, auteursrechten en handelsnamen. Wij hanteren een praktische insteek, gaan doelgericht te werk en stellen het belang van onze cliënten altijd voorop.

Wat ga je doen?

Als team assistent / juridisch secretaresse bied je ondersteuning aan de druk bezette advocaten. Je draait mee in een stimulerende en dynamische werkomgeving, waar elke dag anders is. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit

  • Agenda- en dossierbeheer voor de advocaten;
  • Assistentie op gebied van termijnbewaking;
  • Zelfstandig opstellen van correspondentie en eenvoudige processtukken;
  • Wekelijks actief deelnemen aan het teamoverleg;
  • Uitwerken / corrigeren van dictaten;
  • Up-to-date houden van klantgegevens;
  • Opstellen van presentaties; en
  • Ondersteunen bij het schrijven van blogs en/of doorvoeren van tekstuele aanpassingen.

Dit ben jij

Je bent een teamspeler die, net zoals wij, hart heeft voor zijn of haar werk. Onze klanten zijn ook jouw klanten en samen doen we er alles aan om voor hen het allerbeste resultaat te bereiken. Streven naar kwaliteit is voor jou een vanzelfsprekendheid. Ter ondersteuning hiervan beschik je over goede organisatorische kwaliteiten en verantwoordelijkheidsgevoel en ben je in staat je werkzaamheden zelfstandig uit te voeren.

Daarnaast ben je proactief en accuraat en vind je het leuk om je te verdiepen in de praktijken en de dossiers. We beseffen ons dat iedereen anders is. Juist deze verschillen in personen en aanpak zien we als meerwaarde voor onze organisatie. We zijn heel nieuwsgierig naar jouw unieke inbreng.

Wat je verder meeneemt

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur (juridisch) secretariële opleiding;
  • Ten minste 2 jaar relevante werkervaring;
  • Goede beheersing van Microsoft Office;
  • De juiste kandidaat kan foutloos dictaten uitwerken en correspondentie opstellen;
  • Kennis van de Engelse taal is een pre; en
  • Ruime ervaring met documentmanagement.

Jouw talent = ons succes

Binnen Poelmann van den Broek vinden wij het belangrijk dat iedereen zijn talenten optimaal kan benutten. Daarom hebben wij een talentmanagementprogramma ontwikkeld. In dit programma krijg jij de mogelijkheid inzicht te krijgen in jouw talenten en doen we er alles aan om jouw functie op die manier in te richten dat jij jouw talenten daadwerkelijk in kan zetten. Ben jij goed in het organiseren van evenementen of past een coördinerende rol jou goed? Samen gaan we op zoek naar de perfecte combinatie van jouw talent en takenpakket.

Wat wij jou bieden

  • Een plezierige informele werkomgeving met gedreven professionals;
  • Een dienstverband van minimaal 30 uur, voor 4 tot 5 dagen per week;
  • Inschaling in functiegroep 5 met een salaris tussen € 2.582,69 en € 3.651,93 bruto per maand (afhankelijk van leeftijd en werkervaring) op basis van een 40-urig (fulltime) dienstverband;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Maximaal 3 verplichte verlofdagen, waarvan 2 voor rekening werkgever;
  • Een arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Werken in ons gloednieuwe kantoorpand aan de Wijchenseweg in Nijmegen; en
  • Gezellige kantooractiviteiten.

Toplocatie

Ons gloednieuwe kantoor is gelokaliseerd aan de Wijchenseweg in Nijmegen en gemakkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer. Het nieuwe pand biedt de mogelijkheid om in teams te werken. We vinden het belangrijk om dat zoveel mogelijk te faciliteren. Want juist de combinatie van al onze expertises maakt dat we klanten op alle relevante vlakken gespecialiseerd kunnen adviseren.

Thuiswerken loont, maar…

De ervaring met thuiswerken leerde hoe belangrijk het is om locatie-onafhankelijk te kunnen werken. Omdat we onze hardware en software hebben aangepast, kun je de werkplek kiezen die op dat moment past. Bijvoorbeeld een teamplek, een concentratieplek of zelfs een plek buiten op het terras. En ook thuiswerken wordt ondersteund.

…het is gezelliger met elkaar!

Nu is nóg duidelijker geworden hoe belangrijk het is om elkaar te ontmoeten. Dat geven we in ons nieuwe pand de hoofdrol met een grote koffiehoek, een terras, een bar, kamers die flexibel aan te passen zijn aan 5 tot 20 personen, plekken waar klanten kunnen werken en een grote multifunctionele ruimte waar we grote groepen kunnen ontvangen.

Veel ruimte voor ontspanning en plezier

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want samen actief zijn werkt beter. Zien we jou straks ook op onze vrijmibo? Of wat dacht je van het kantoorfeest met cabaret? Verder organiseren we voor alle collega’s o.a. een padelcompetitie, lunchwandelingen, een gezellig sinterklaasfeest, kerstborrel, nieuwjaarsreceptie, het teamuitje en een jaarlijkse skitrip. Genoeg te beleven dus!

Enthousiast?

Iedereen is welkom

We streven ernaar een werkgever te zijn met gelijke kansen voor iedereen. We zetten ons dan ook maximaal in voor gelijke kansen op de arbeidsmarkt. We zijn er namelijk van overtuigd dat we tot de mooiste resultaten komen als we verschillende persoonlijkheden, perspectieven en achtergronden samenbrengen.

Kopje koffie?

Ben jij na het lezen van deze vacature nieuwsgierig geworden? Dan nodigen we je van harte uit om een keer geheel vrijblijvend een kop koffie te komen drinken met Arjan.

Direct solliciteren mag natuurlijk ook. Graag zelfs! Stuur dan je CV en motivatie naar sollicitaties@pvdb.nl.

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen mag je telefonisch contact opnemen met Valerie Lipman via 024-3810816. Uiteraard behandelen we je sollicitatie vertrouwelijk.

Werken aan uitdagende zaken

Onze klanten zijn ondernemers en jij zult werken aan uitdagende zaken.

Vitaliteit op de werkvloer

Deelname aan sportieve en sociale activiteiten, zowel binnen als buiten kantoor, wordt van harte aangemoedigd. Want actief zijn werkt beter.

Goede werk-privé balans

In gesprek zorgen we voor een ideale situatie. Ontspanning op werk, vitaliteit, parttime en thuiswerken krijgen allen aandacht.

Persoonlijke ontwikkeling

Alle medewerkers zijn even belangrijk en iedereen mag zichzelf zijn. Wij streven ernaar om jou te laten excelleren waar je goed in bent en wat je leuk vindt om te doen.

Blijf Scherp Pvdb Horizon

Stel je vraag aan Valerie

Voor inhoudelijke vragen mag je telefonisch contact opnemen met Valerie Lipman via 024-3810816. Uiteraard behandelen we je sollicitatie vertrouwelijk.