Opvallen door een gedurfde aanpak

Scherp zijn is verbonden met de geschiedenis van ons kantoor. In de beginjaren stonden we bekend als ‘De cowboys van de Curacaoweg’. Een naam die je natuurlijk niet voor niets krijgt. Wij vielen op door de gedurfde aanpak van onze oprichter Wil van den Broek. Sinds de start van het kantoor, in 1976, weet hij precies wat ondernemers nodig hebben om te floreren. In dit interview lees je daar meer over. Ook Winfried Poelmann, die zich later aansluit, was scherp in zijn denken en werken.  

Met zo'n lange geschiedenis is ‘scherp zijn’ onderdeel van ons DNA geworden. Iedereen bij ons is gedreven om risico’s te beheersen, geschillen te voorkomen en groeikansen te benutten. Ondernemers zien daarin hun gelijke. En die band is wederzijds. Om hen optimaal van dienst te zijn combineren we tactiek met vakkennis in maar liefst twaalf specialisaties zoals bouw, commerciële contracten, faillissementen, herstructurering, intellectuele eigendom, IT, omgeving en projectontwikkeling. 

Inspiratie voor toekomstige generaties

In een wereld waarin elke innovatie prikkelt met nieuwe perspectieven, gaat het erom voorop blijven. Nu en morgen. Scherp blijven is niet alleen verweven in ons dagelijks werk. We doen ook veel om een bron van hulp en inspiratie te zijn voor toekomstige generaties. Bijvoorbeeld door goede stageplekken te bieden, AI te integreren in ons werk of serieus werk te maken van ons duurzaamheidsbeleid. En door nauw betrokken te zijn met het curriculum van rechtenstudies en gastcolleges te geven.

Collega's aan de koffie

Hoe drinken zij hem?

Op kantoor drinken we aardig wat van het zwarte goud. Ook dat houdt ons scherp. We schenken daarbij ook graag een kopje voor elkaar in. Een goede gewoonte als je het ons vraagt. Handig om te weten dus waar je collega blij van wordt. 

Leer ons beter kennen

Diversiteit houdt ons scherp

Zin om met ons het verschil te maken? Laat ons weten hoe jij ons scherp houdt. Voel je welkom en weet dat wij ons maximaal inzetten voor gelijke kansen en diversiteit. Bijvoorbeeld door de sollicitaties intern anoniem te verspreiden. Want wij weten dat we de mooiste resultaten bereiken als we verschillende persoonlijkheden, perspectieven en achtergronden samenbrengen.

Rechtstreeks van Insta 

Scherp voor de lens