Hoe ziet de toekomst van retail eruit? In een wereld waar fysiek en online winkelen steeds meer samensmelten, is een sterke omnichannelstrategie essentieel voor retailers. In deze video bespreken Thijs Cornel, Niels van den Bogaard en Loek Berendsen van Bold Rethink hoe een naadloze integratie van verschillende verkoopkanalen het succes van retailers kan bepalen.
Datum: 09 september 2024
Gewijzigd 10 september 2024
Geschreven door: Niels van den Bogaard en Thijs Cornel
In deze video behandelen onze specialisten de drie belangrijkste pijlers van een succesvolle omnichannelstrategie: sales, services en marketing. Daarnaast bespreken ze hoe een retailbedrijf succesvol kan transformeren van een fysieke winkel naar een online omgeving en welke rol IT en juridische aspecten hierbij spelen. Loek Berendsen, CEO van Bold Rethink, geeft waardevolle tactische en strategische inzichten over de bedrijfsmatige impact van deze strategie, terwijl Niels van den Bogaard, advocaat commerciƫle contracten, IE & IT, de juridische nuances toelicht.
Liever luisteren?Wilt u aan de slag met een omnichannelstrategie en heeft u vragen over de juridische implicaties op het gebied van IT of transport? Neem contact op met onze specialisten. Zij staan voor u klaar.